onsdag 14 december 2011

Onsdag, en dag kvar till helg...

För mig iaf. Fast jag åker väl på jobb bara för att jag skriver så. Inte mig emot, jag jobbar gärna så mycket jag bara får. Lite arbetsnarkoman kanske?

Idag har jag inte alls varit lika trött som igår och jag studsade upp ur sängen, pigg och glad. Väckte Rasmus och vi öppnade hans kalenderpaket, idag innehöll det spelet Löjliga familjen. Vi hann dock inte med att spela en omgång innan det var dags för oss att åka. Ville ha gott om tid för att ta mig till jobbet då det var plusgrader ute. Lite slirigt var det men inte alls så farligt som jag trodde innan.

Arbetsdagen flöt på bra och tog fort slut. Passade på att handla lite i hakkas innan jag åkte hem. Smart val, för när jag kom till byn och hade hämtat Rasmus fick jag en ruskigt magknip. Bara brassa hem så Jonas kunde åka ner och handla från fiskbilen.

Jag fixade ihop middagen, kebab, och det går såå gott. Blev sugen på det igårkväll, bara sådär huxflux, och tänkte att det blir en perfekt middag idag.

Imorgon är det jobb igen och julfest på föris på kvällen. Blir nog trevligt, tomten skulle visst komma hörde jag rykten om. Imorgon har vi nog inte lika mycket tid på oss på morgonen då Nova också ska med till föris. Hon har ju varit hemma ett par dagar för att hon knappt sovit något på nätterna, nu hoppades jag att hon sover hela natten och är pigg och glad imorgon.

Nä, nu har bolibompa slutat för länge, länge sen. Dags för mig att sluta ögonen och sova. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar