torsdag 8 december 2011

Morrn, morrn...

Har sovit lääänge idag, jag ligger ännu i sängen faktiskt. Det får man göra när man är sjuk och jag är inte alls kry idag. Men jag gnäller inte. Det som känns jobbigast med att vara sjuk är att inte kunna jobba. En släng av arbetsnarkoman kanske?

Idag tänkte jag försöka mig på att dammsuga lite, om jag orkar. Jag har noll energi i kroppen.

Har glömt att dra ner rullgardinerna i sovrummet igår kväll så nu ligger jag och ser när de vita flingor dalar ner. Lite mysigt är det ju, måste jag erkänna, men nu får det räcka. Inge mer snö nu, tack!

Jag hatar inte snön, det är ganska mysigt med lite snö, jag vill bara inte ha då mycket av den. Det räcker med 30cm och den får gärna tina bort fort, hellst redan efter jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar