torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dopparedan...

Jullunch igår överlevde vi med nöd och näppe... Hade ju hört att det skulle vara jobbigt men riktigt så illa, som det faktiskt var, trodde jag inte att det skulle vara.

Idag kom varan chef på besök, vi pratade lite om hur gårdagen varit och lite annat. Hon skulle komma tillbaka på onsdag morgon igen. Jag fyller ju år och eftersom att jag jobbar då så tänker jag bjuda på tårta. Kan man inte vara hemma och kalasa så får man ha kalas på jobbet istället.

Fick dessutom en fin julklapp idag som även kan bli en fin födelsedagspresent... Var en som ringde och ville träffa mig på ett ställe på onsdag, mer än så avslöjar jag inte nu.

Innan jag gick från jobbet idag lämnade jag varsin julklapp till mina kära kollegor. Tänk så snäll jag är va...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar