tisdag 13 december 2011

Lucia

Ja, då var den dagen förbi. Började skitdåligt med bara 2-3 timmars sömn under natten. Vaknade och hostade som attan sen kunde jag inte somna om, och när jag väl somnat om började jag hosta... Så fortsatte det ändå till alarmet tjöt. Klev upp i bra tid och hann tillochmed leka lite med Rasmus innan det var dags för föris och jobb.

Fullt upp på jobbet och jag har knappt hunnit sitta ner, men jag överlevde. När jag och Rasmus kom hem lekte vi lite mer med hans gör-egna-studsbollar-sats som han fick i kalenderpaketet idag. Åt middag och gick över till morsan så att barnen fick lussa lite. Farsan för iväg precis när vi kom så han missade det hela. När vi kom hem igen var klockan nästan 18 och jag gosade ner mig i soffan, somnade såklart, och gissa om det var skönt! Vaknade till av telefonen och bestämde mig för att lägga mig o sängen istället. Nu ligger jag här och ska strax somna om... Måste bara ge ett litet livstecken och kolla vad som hänt i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar