tisdag 18 oktober 2011

Sovdags

Det tog mig över 2(!) timmar att komma fram till Telia och prata med någon som kunde hjälpa mig. Efter många om och men kom även kvinnan i andra änden fram till samma sak som jag gjort för flera dagar sen, att det är modemet som är trasigt. Ett nytt är beställt och kommer inom 3 arbetsdagar, om det inte fastnar i Ånge vill säga... ;)

Ja, vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu är det hur som haver dags att sova. Klockan ringer i vanlig tid imorgon, det vill säga 5.03.

Någon gång ska jag berätta om varför man (läs jag) inte kan ställa klockan på ett jämnt klockslag, trampa på gatubrunnar,  ställa matvaror med streckkoden synligt och alla andra små egenheter jag har för mig. Visste ni förresten att alla våra kryddburkar står i alfabetisk ordning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar