tisdag 11 oktober 2011

Ännu frisk

Nä, ingen magsjuka här inte. Så det blir jobb imorgon, jippie! :)

Bara för att förtydliga så att ingen missuppfattar, jag älskar mitt jobb och går gladeligen dit varenda dag. Visst kan det kännas lite jobbigt stundvis, men hey vilket jobb gör inte det. Man ska vara glad så länge man har ett jobb att gå till, så tänker jag iaf.

Jag har precis varit ute på kvällsrundan med Lava och nu ligger jag i sängen. Man är som en pensionär, går och lägger sig före kvällsnyheterna...

Vill bara tillägga att jag äntligen hittat min livslust igen. Nu är jag glad och positiv på riktigt. Jag har äntligen tagit mig upp ur mitt mörka hål, jag står visserligen ännu bara på kanten och jag är väl medveten om att jag kan trilla ner igen. Men just nu är jag uppe och jag fortsätter kämpa med att hålla mig från det mörka hålet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar