söndag 9 oktober 2011

Början....

Ny blogg innebär ny blogglust, så funkar det för mig iaf.

+ Mina inlägg skrivs oftast med en skopa ironi och sarkasm. Ta inte allt så allvarligt, ta det med en nypa salt istället.

+ Min blogg, mina tankar och åsikter. Jag kräver inte att någon ska hålla med. Stör di dig på mina åsikter så sluta bara läs, enkelt eller hur!?

+ Jag skriver enbart för mig själv, för att JAG ska må bra. Jag älskar att uttrycka mig i skrift och då är en blogg det ultimata sättet för mig.

+ Eftersom att jag mestadels bloggar från mobilen kan det bli en hel del skrivfel. Så om det dyker upp ett eller flera ord som inte riktigt passar in i meningen är det alltså inte jag som blivit knasig... Det är väl det som är nackdelen med en "smart" telefon. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar