tisdag 1 november 2011

Trött

Idag är jag trött...
Men måste kliva upp strax. Ska på utbildning, igen.

Igår var en händelserik dag, ingen tid för vila alls. Först jobbade jag från 7-14.45, åkte till byn och hämtade barnen från fdh, sen hem för att sätta lite mat i magen och stressa iväg mot Gällivare. Hade frissatid. Det var på tiden, kan man säga.
Fick klippa bort ganska mycket, då mitt hår blivit ganska frissigt och slitet. Fick lite slingor och köpte nytt schampo, ett som passar mitt hår. Nu är det baske mig slut med billigt skitshampo!

Om jag någonsin ska kunna spara långt hår måste jag börja vårda det, annars får jag ju bara klippa av det hela tiden.

Hursomhelst så blev det två bauta-flaskor med både schampo och balsam.

Nä, nu MÅSTE jag studsa upp ur sängen och göra mig i ordning. Barnen ska väckas och kläs på, vovve ska ut, få mat och hennes öron ska få droppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar