torsdag 10 november 2011

Jag bli knäpp...

Jag klarar inte av att gå hemma. Jag blir tokig.

Rastlös, sur och tokig, tillslut blir jag slapp och orkeslös. Det är så jag blir när jag går hemma för länge, jag vill inte vara hemma. Men med sjuka barn finns det inte så många alternativ. Man kan inte hälsa på hos någon, inte heller ta hem någon på besök och springa på "stan" i Gällivare är inget man sysselsätter sjuka barn med. Det fick jag erfara i tisdags...

idag har vi planerat att måla lite plastfigurer med Rasmus, eller Rasmus och mommo ska måla... Jag och Nova ska hitta på något annat skoj. Kanske måla med vattenfärger... vi får se.

Har även planerat in lite friskvård för mig i eftermiddag, när Jonas kommer hem. En lång skön promenad med Lava och lite egentid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar