fredag 4 november 2011

Fredag och långhelg

Den här helgen blir lite extra lång för mig, är ledig ända till tisdag morgon. Har bytt bort min måndag mot en fredag... Så det är bara att passa på att njuta av långhelgen nu, för sen har jag en korthelg framför mig.

Snön lyser med sin frånvaro. Regn och plusgrader i november är inte speciellt vanligt här. Om det bara slutar regna så skulle det vara perfekt. Jag bryr mig inte om det kommer snö eller inte, bara det inte regnar är jag nöjd.

Veckan har verkligen gått i superfart, skönt men ända lite trist för då vet jag att det inte är så länge kvar på mitt vikariat. Jag vill vara kvar där, såklart, men det är ju inte upp till mig att bestämma det. Det är ju trots allt någon annans jobb som jag fått låna ett tag.

Ikväll blir det lite spöket här hemma med barnen. Läbbig mat och lite utklädnad står på agendan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar