söndag 20 november 2011

Söndag

Helgen gick fort, iofs så är det ju en hel dag kvar men söndagar har en tendens att bara försvinna. Det är nästan som att söndagar är flera timmar kortare än andra dagar.

Imorgon är det arbete igen och på fredag ska jag hjälpa Ye med hennes kökstapeter.

Nu är det bara en månad kvar av mitt vikariat. Det känns inte kul alls, men så är det. Efter jul får vi se vad som händer... Det känns lite jobbigt att inte veta vad man gör då, om man har något att göra om dagarna eller om man bara ska gå hemma och vänta. Det sistnämnda känns som något jag inte vill... Jag orkar inte gå hemma hela dagarna, jag är så less. Man blir ju så förslöad av att gå hemma. Visst kan det väl vara skönt ett tag men sen orkar man inte göra något alls, knappt stiga upp ut sängen. Nä tack, hemmafrulivet är verkligen inget för mig. Jag skulle bli tokig.

Nåja, idag tänker jag hursomhelst bara svassa omkring i pyjamas och kurera min nacke och rygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar