måndag 2 januari 2012

Nytt år igen

Tiden bara rusar iväg. Hoppas bara det nya året börjar bättre än det förra slutade. Våran tvättmaskin har gett upp och nu väntar jag bara på nästa... För en olycka kommer ju sällan ensam, faktiskt oftast 3 åt gången. Dagen innan nyårsafton tyckte den att livet var över, eller den kan ju leva vidare om kan byter motor och kol på den. Men det är ungefär lika dyrt som att köpa en helt ny maskin. Så nu ska jag spana in en jag vill ha vilket kommer ta ett tag för jag nöjer mig inte med vilket skräp som helst... Nåja det skjuter jag in i framtiden nu ska jag sova, imorgon väntas det arbete för mig. Barnen får jullov den här veckan också, är ju så trist för dem att vara de enda barnen på familjedaghemmet. Dessutom har jag bara två arbetsdagar den här veckan, vad jag vet nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar