söndag 22 januari 2012

Flitens lampa har lyst...

Oj vad jag har varit flitig idag. Storstädat sovrummet, bytt gardiner i både sovrummet, vardagsrummet och dessutom sytt nya gardiner till köket.

Jag har även tagit tag i kartonger som stöd och skräpade i vardagsrummet, julsakerna. De tog inte många minuter att sätta bort dem, och så fick man lite extra muskelträning.

Nu ska det ju bli spännande att se vad all denna flit kostar i smärta imorgon. Jag SKA varken stryka gardiner, sy eller lyfta tungt. Men gör man inte det själv så får man vänta och det klarar jag inte av. Dessutom har jag varit så fruktansvärt rastlös idag, har varit hemma alldeles för länge.

Nåja nu blev det ju massa saker gjort, kosta vad det kosta vill, och jag slipper göra det senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar