söndag 12 februari 2012

Fy bubblan

Jag har så in i bomben ont i nacken och huvudet idag. Länge sen jag haft sån här värk... Nu har jag så ont att jag mår illa, och inga starkare tabletter har jag hemma. Får försöka klara mig med alvedon. Jag vill egentligen inte ens ta värktabletter, men när man har riktigt ont har man inte så mycket val. Antingen ligger man och kvider av smärta eller så tar man värktabletter och slipper den värsta smärtan.

Har funderat på vad jag gjort annorlunda de senaste dagarna. Jag misstänker att smärtan är så kraftig nu för att jag jobbat 4 heldagar i veckan, pysslat ihop ett födelsedagskort, busat med barnen i snön mer än vanligt och så tror jag att det kalla vädret de senaste veckorna har satt sina spår.

Nåja, det är ingen mening att ligga och fundera på det. Ont har jag och jag vet att jag överlever, jag behöver bara vila lite och imorgon är jag i form igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar